5. januar 2014

inkonsekvens

Buddistiske munkar skjer ut små figurer av elfenbein. Råvara elfenbein kjem frå tjuvjakt på elefantar. Ei jakt som trugar dyrearta. Buddistane skal ha respekt for alt liv.

Melk er "dyrt". Og sjølv om mat er viktig , og norsk mat er sunn, så blir det "dyrt" å produsere i høgkost-land. Men dersom bonden lagar mikrobryggeri eller vil sekje sider, så er det "svære" greier! Sjølv om denne drykken ikkje har like god helse-effekt.

I Norge utvinn vi olje. Masse olje. Og vi leitar etter fleire felt med olje, for å ta opp og forbrenne. Endå vi veit at dette medfører klimatiske forhold som drep. Som legg øygrupper under vatn, skaper svolt og flyktningar. Vi seier vi ikkje har råd til å la oljen bli liggande.

Dette er noko av det eg tenkjer på inn i det nye året.

1 kommentar:

  1. Tillat meg å introdusere LE-MERIDIAN FINANSIERINGS TJENESTER. låneselskapet som gir meg et lån på 5 000 000,00 dollar. Når andre låninvestorer har neglisjert tilbudet mitt, men Le_Meridian Funding Service gir meg suksesslån. De er direkte i lånefinansiering og prosjekt når det gjelder investering. de tilbyr finansieringsløsninger til selskaper og enkeltpersoner som søker tilgang til kapitalmarkedsfond, de kan hjelpe deg med å finansiere prosjektet ditt eller utvide virksomheten din. E-postkontakt :::: lfdsloans@lemeridianfds.com Også lfdsloans@outlook.com eller Skriv på whatsappnummer på 1- (989-394-3740) Good Intend,

    SvarSlett